Vodič kroz kupovinu


PRE KUPOVINE

Gde možete kupiti naše proizvode
GIR nameštaj možete naručiti direktno iz našeg prodajno distributivnog centra u Kraljevu putem telefona, maila ili faksa.

Cene i popusti
Cene predstavljenih proizvoda i usluga nisu izložene na našoj internet prezentaciji, već ih dostavljamo po zahtevu.
U toku je promotivni popust od 10% za sve narudžbine od 15. juna do 15. avgusta.

Besplatan prevoz
Koliko god da ste udaljeni od nas GIR vam je obezbedio besplatan prevoz na teritoriji cele Srbije.

KAKO KUPITI NAMEŠTAJ

Kontakti
Možete kontatirati kompaniju GIR u prodajno distributivnom centu u Kraljevu mailom, telefonom ili lično.

Plaćanje
Očekujemo uplatu do 24 časa od trenutka porudžbine.

Otkazivanje porudžbine
Porudžbina se može otkazati 48 sati od dana kada je porudžbina napraljena. Kompanija GIR zadržva pravo na 5% uplaćenog iznosa na ime administrativnih i manipulativnih troškova.

ISPORUKA I MONTAŽA

Kada vaš nameštaj stigne
Detaljno pregledajte pakovanje sa nameštajem kada stigne do vas. Mi, naravno, dajemo sve od sebe da naš nameštaj stigne do vas u najboljem mogućem stanju. Nepredvidive okolnosti se, ipak, mogu destiti, pa vam naredni tekst bliže objašnjava šta je potrebno da učinite kada dođe do ovakve situacije.

Stigao vam je oštećen nameštaj
Ukoliko do vas stigne oštećen nameštaj zabeležite oštećenja u predviđenom delu na fakturi ili otpremnici. Ukoliko je moguće slikajte oštećenja na nameštaju.

Pozovite službu prodaje i obavestite je o nastalom problemu.

Napomena: mi nećemo biti u mogućnosti da reagujemo na vašu reklamaciju tri dana nakon isporuke.

Naš cilj je da na najefikasniji mogući način dostavimo proizvode do vas zato vas molimo da nam oštećeni proizvod vratite zajedno sa transportnim pakovanjem, u suprotnom nećemo uvažiti reklamaciju.

Pažljivo otpakujte kutiju sa nameštajem da nesvesno sami ne oštetite nameštaj. Ovakva oštećenja su tipična, ali, na žalost ovakva oštećenja, nećemo moći da nadoknadimo.